אתר האינטרנט
כיצד בודקים זמינות חדרים ותאריכים באתר?
בחלקו העליון של האתר ישנו מנוע הזמנות בו ניתן לבדוק זמינות של חדרים ומחירים באכסניות השונות.
יש לבחור אכסניה, תאריך הגעה ועזיבה, הרכב חדר.
תאריכים הצבועים בשחור שניתן להקליק עליהם - יש חדרים.
תאריכים הצבועים באפור שלא ניתן להקליק עליהם - אין חדרים.
יש לבחור אכסניה, תאריך הגעה ועזיבה, הרכב חדר.
תאריכים הצבועים בשחור שניתן להקליק עליהם - יש חדרים.
תאריכים הצבועים באפור שלא ניתן להקליק עליהם - אין חדרים.
האם ניתן לעדכן הזמנה קיימת שבוצעה באתר?
לא ניתן לעדכן הזמנה. במקרה של צורך בעדכון הזמנה יש צורך לפנות טלפונית לעזרת צוות האכסניה בה בוצעה ההזמנה.
עדכון הרכב חדר / הוספה או הסרה של חדר / שינוי תאריך - כפופים לזמינות החדרים באותה עת.
עדכון הרכב חדר / הוספה או הסרה של חדר / שינוי תאריך - כפופים לזמינות החדרים באותה עת.
איך מבטלים הזמנה שעשיתי באתר האינטרנט?
מיד בתום השלמת ביצוע ההזמנה יתקבל מייל אישור הזמנה.
במייל ניתן להבחין בקישור "תיק הזמנות" מודגש בצבע כחול.
מטעמי אבטחת מידע - בכניסה הראשונית לתיק ההזמנות יש לבצע איפוס סיסמה.
יש להקליק על הקישור "תיק הזמנות" > להזין את כתובת המייל איתה בוצעה ההזמנה > ולאחר מיכן להקליק על הקישור "איפוס סיסמה" אשר מתחת לשדה הסיסמה.
עם שליחת בקשת איפוס הסיסמה יישלח קישור למייל. יש להזין סיסמה סיסמה איתה ניתן להיכנס לתיק ההזמנות.
בתיק ההזמנות כל פרטי ההזמנה והחדרים, וכפתור לביטול ההזמנה או חדר בודד.
שימו לב! - ניתן לבטל את ההזמנה כל עוד לא נכנסתם לתקופת תנאי הביטול שהם מתחת ל-7 ימים לפני ההגעה.
במייל ניתן להבחין בקישור "תיק הזמנות" מודגש בצבע כחול.
מטעמי אבטחת מידע - בכניסה הראשונית לתיק ההזמנות יש לבצע איפוס סיסמה.
יש להקליק על הקישור "תיק הזמנות" > להזין את כתובת המייל איתה בוצעה ההזמנה > ולאחר מיכן להקליק על הקישור "איפוס סיסמה" אשר מתחת לשדה הסיסמה.
עם שליחת בקשת איפוס הסיסמה יישלח קישור למייל. יש להזין סיסמה סיסמה איתה ניתן להיכנס לתיק ההזמנות.
בתיק ההזמנות כל פרטי ההזמנה והחדרים, וכפתור לביטול ההזמנה או חדר בודד.
שימו לב! - ניתן לבטל את ההזמנה כל עוד לא נכנסתם לתקופת תנאי הביטול שהם מתחת ל-7 ימים לפני ההגעה.
מהם תנאי ביטול ההזמנה?
כל תנאי ביטול ההזמנה בדף תקנון הזמנות באתר - הקליקו לתנאי ביטול ההזמנה
עד כמה חדרים ניתן להזמין בהזמנה אחת?
באתר האינטרנט ניתן להזמין עד 5 חדרים בהזמנה אחת.
האם האכסניות נגישות לאנשים עם מוגבלות?
אנ"א פועלת רבות לקידום שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ולקידום הנגישות באכסניות שברשותה.
בכל אכסניה יש מספר חדרים מונגשים לפי התקנים והחוקים הנדרשים ואף מעבר. מה כולל חדר מונגש? - הקליקו לפרטים.
בכל אכסניה יש מספר חדרים מונגשים לפי התקנים והחוקים הנדרשים ואף מעבר. מה כולל חדר מונגש? - הקליקו לפרטים.
האם אתם מפרסמים מבצעים?
מעת לעת מתפרסמים מבצעים מגוונים באכסניות השונות. מומלץ להתעדכן בדף המבצעים באתר - הקליקו כאן למבצעים
מהם חמשושי אנ"א?
חבילה הכוללת סיור מודרך עם מורה דרך מוסמך בערב חמישי, לינה וארוחת בוקר באכסניה, וסיור מודרך נוסף בבוקר יום שישי. הקליקו לפרטים נוספים
מהם הגילאים בבחירת הרכב החדר?
- עד גיל שנתיים - תינוק, ללא עלות, עם מיטת תינוק בחדר
- בין הגילאים 2-18 - ילד
- מעל גיל 18 - מבוגר
האם חיוב האשראי הוא מיידי או לביטחון?
אנ"א שומרת לעצמה את הזכות לחייב את כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרתם בעת ביצוע ההזמנה החל מ-48 שעות לפני מועד האירוח שהוזמן.
הזמנות
האם ניתנת הגעה מאוחרת?
כן, אנו ערוכים לספק מפתח לחדר גם לאחר שעות הפעילות אך רצוי להודיע על כך מראש לצוות האכסניה.
האם ניתנת עזיבה מאוחרת?
עזיבה מאוחרת כרוכה בתשלום נוסף לכל חדר, בהודעה מראש לצוות האכסניה או בהוספת הערה בעת ביצוע ההזמנה.
האם ניתן לשדרג את החדר?
במספר אכסניות קיימים אגפים חדשים. ניתן לשדרג את ההזמנה לחדרים הללו בהזמנה טלפונית בהתאם לזמינותם בתאריך האירוח.
האם ניתן לקבל חדר עם נוף?
חלק מהחדרים באכסניות השונות פונים לנוף (כנרת / ים המלח וכו'). לא ניתן לשריין או להתחייב לקבלת חדרים אלו. עלות כל החדרים זהה (מלבד חדר משודרג) ושיבוץ החדר נעשה על ידי צוות האכסניה.
ניתן לבקש זאת בהודעה בעת ביצוע ההזמנה והאכסניה תעשה כל שביכולת על מנת להיענות לבקשה ללא התחייבות.
ניתן לבקש זאת בהודעה בעת ביצוע ההזמנה והאכסניה תעשה כל שביכולת על מנת להיענות לבקשה ללא התחייבות.
אכסניה
האם ניתן להדליק מנגל בשטח האכסניה
לא ניתן להבעיר אש או מנגל בכל שטחי האכסניה בכל אכסניות הרשת.
האם ניתן לקבל חדר התכנסות לשבת משפחתית?
השלמת מעטפת אירוח הכוללת חדרי התכנסות בתיאום עם צוות האכסניה. ייתכנו עלויות נלוות.
האם אפשר להביא בעלי חיים?
לא ניתן להכניס בעלי חיים לשטחי אכסניות הרשת למעט חיית שירות. יש להחזיק באישור המתאים.
כרטיס חבר אנ"א
כרטיס החבר של אנ"א מאפשר להתארח באכסניות אנ”א בארץ בתעריפים מוזלים (10% הנחה ממחיר הלינה) והוא תקף לשנה מיום רכישתו. לעלויות ודרכי רכישה - הקליקו לפרטים
באילו אכסניות יש בריכה?
בריכות פתוחות נמצאות ב-3 אכסניות: אנ"א בית שאן, אנ"א מצדה ואנ"א אילת.
יש להתעדכן לגבי תאריכי עונת הרחצה.
יש להתעדכן לגבי תאריכי עונת הרחצה.
האם יש חניה בסמוך לאכסניה?
ישנן אכסניות המציעות חניה חינם בשטחי האכסניה או בסמוך להן, אך לא כולן ולכן מומלץ לשאול על כך באכסניה.
האם ניתן לקבל חדר אירוח / פעילות / הדרכה עם ציוד אור וקול?
בכל אכסניות הרשת ישנם חדרי הדרכה עם ציוד אור וקול למגוון שימושים כפתרון לפעילויות שונות.
השכרת חדרים אלו נעשית בתיאום עם צוות האכסניה.
השכרת חדרים אלו נעשית בתיאום עם צוות האכסניה.
האם ניתן לקבל שמירת חפצים?
אכסניות הרשת יוכלו לסייע בשמירת חפצים בחדר ייעודי לכך.
האם ישנה שמירה על האכסניה?
בכל אכסניות הרשת ישנה שמירה ואבטחה 24/7.
האם יש בית כנסת באכסניה?
בכל אחת מאכסניות הרשת ישנו בית כנסת הפתוח לרווחת אורחי האכסניה ובו ספרי תורה וסידורי תפילה.
מהי הכשרות באכסניה?
לכל אכסניה ישנה השגחת כשרות של הרבנות המקומית בהתאם למיקומה.
בהזמנת קבוצות עם מינימום אורחים ובתוספת עלות ניתן להזמין ארוחות בכשרות גלאט ומהדרין בהזמנה ותיאום מראש עם צוות האכסניה.
בהזמנת קבוצות עם מינימום אורחים ובתוספת עלות ניתן להזמין ארוחות בכשרות גלאט ומהדרין בהזמנה ותיאום מראש עם צוות האכסניה.
חדרים
מה נמצא בחדר?
בכל חדר ניתן למצוא: מיזוג אוויר, מקלחת, שירותים, מקרר, גישה לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיה וערכת קפה.
האם ניתן לבשל בחדר?
חל איסור לבשל או להדליק כירה חשמלית בתוך החדר.
מהי שעת קבלת החדר?
קבלת החדר בשעה 15:00.
מהי שעת פינוי החדר?
פינוי החדר עד השעה 10:00.
האם ניתן לקבל חדרים סמוכים לשאר המשפחה / חברים?
אנו לוקחים בחשבון כי אורחינו מגיעים לרוב עם המשפחה המורחבת או קבוצת חברים ועל כן עושים כל שניתן על מנת לספק חדרים הסמוכים אחד לשני לטובת חוויית ה"ביחד".
עם זאת יש לקחת בחשבון כי לעתים ייתכנו אילוצים שלא יאפשרו זאת.
עם זאת יש לקחת בחשבון כי לעתים ייתכנו אילוצים שלא יאפשרו זאת.
האם ישנם חדרים עם דלת מקשרת?
ישנם חדרים עם דלת מקשרת אך לא הרבה כאלה.
להזמנת חדרים עם דלת מקשרת יש צורך בהזמנה טלפונית בכפוף לזמינות.
להזמנת חדרים עם דלת מקשרת יש צורך בהזמנה טלפונית בכפוף לזמינות.
כמה מיטות יש בחדר?
"ישנם מספר גדלים של חדרים - חדר עם מיטה בודדת, חדר זוגי עם 2 מיטות, חדרים משפחתיים עם 3-5 מיטות ואף חדר גדול המכיל 6 מיטות.
זמינות החדרים השונים משתנה בין התאריכים השונים."
זמינות החדרים השונים משתנה בין התאריכים השונים."
האם ישנם חדרים משותפים (דורמיטורי)?
בעבר היו באכסניה חדרים משותפים אך עם תחילת מגיפת הקורונה הם אינם מוצעים עוד.
האם יש מיטה זוגית בחדר?
גם בחדר זוגי וגם בחדר משפחתי המיטה להורים ערוכה כמיטה זוגית המחוברת עם 2 מיטות בודדות ולא מיטה זוגית רגילה.
האם יש מיטות קומותיים בחדרים?
הסמל המייחד את אכסניות אנ"א הן מיטות הקומותיים אשר נמצאות בחדרים לאורך השנים. בחדרים המשפחתיים אכן קרוב לוודאי כי תפגשו עם מיטות הקומותיים בחדר.
האם יש מגבות בחדר?
בכל חדר ישנן מגבות רחצה עבור אורחי החדר.
האם יש שמפו / סבון / מרכך?
כן, בכל חדר תמצאו את תכשירי הרחצה.
האם החדרים ממוזגים?
כן, בכל חדר ישנו מזגן.
האם יש כספת בחדר?
לא, בחדרי הרשת אין כספות.
האם מתבצע ניקיון והחלפת מגבות בחדר במהלך השהייה?
כמובן, מתבצע ניקוי חדרים והחלפת מגבות בחדר בכל יום.
חדר אוכל
האם ישנה אפשרות לחדר אוכל נפרד?
ניתן לתאם זאת בחלק מהאכסניות מראש ובתוספת תשלום.
מהן שעות הארוחות?
שעות הארוחות משתנות בין אכסניות הרשת אך נעות בין השעות:
- ארוחת בוקר: 7:00-9:00
- ארוחת ערב: 18:30-20:00
מה כוללת ארוחת הבוקר?
ארוחת בוקר ישראלית הכוללת חביתות, גבינות, ירקות, פירות, דגני בוקר, מאפים, שתיה קלה וחמה.
מה כוללת ארוחת הערב?
ארוחת ערב בשרית הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, מבחר סלטים, קינוח, שתיה קלה וחמה.
מהי חבילת פנסיון מלא שבת עם היפוך ארוחות?
זהו בסיס אירוח המתאים לשומרי השבת הכוללת:
- ארוחת ערב שישי
- קפה ועוגה לפני תפילת הבוקר בשבת
- ארוחת צהריים בשרית
- סעודה שלישית
סובב אכסניה
מה ניתן לעשות סביב האכסניה
סביב כל אכסניית אנ"א ניתן למצוא מעגל טיולים ישראלי - אתרי טבע, גנים לאומיים, מוזיאונים, חופים, מרכזי תרבות, וכולם במיקומים ייחודיים במרכז העיר, בכפר או באמצע המדבר.
בין אם עושים שיעורי בית על האתרים העוטפים את האכסניה או בין אם מתייעצים עם צוות האכסניה - בטוח שתשיגו חוויה משפחתית בלתי נשכחת.
בין אם עושים שיעורי בית על האתרים העוטפים את האכסניה או בין אם מתייעצים עם צוות האכסניה - בטוח שתשיגו חוויה משפחתית בלתי נשכחת.
מהם חמשושי אנ"א?
חבילה הכוללת סיור מודרך עם מורה דרך מוסמך בערב חמישי, לינה וארוחת בוקר באכסניה, וסיור מודרך נוסף בבוקר יום שישי. הקליקו לפרטים נוספים